mình gửi cả chục mail đều bị từ chối , hôm qua chơi thêm cái nữa nó trả lời như sau:
Greetings,
Thank you for contacting AT&T regarding unlocking your device.
After researching your concern, we will require proof of purchase to complete your request. Please reply to this email with a copy of your receipt.
Once the receipt is received, we will review the receipt and confirm the device was purchased at the no-commitment pricing. If the receipt is valid we will complete the request and send confirmation to the email address on file.
For questions regarding this issue please contact AT&T Customer Care at +1 (916) 843-4685.
Sincerely,
Online Customer Care Professional
mail nó như trên cũng có phần tích cực chứ không từ chối thẳng, giờ làm sao nữa vậy, bro nào có kinh nghiệm chỉ mình với, mình hiện có thằng bạn đang ở Mỹ và máy này mình mua lại từ nó, nó cũng gọi unlock giúp nhưng thằng AT&T nó bắt chờ.
Greetings,
Thank you for contacting AT&T regarding unlocking your device.
After researching your concern, we will require proof of purchase to complete your request. Please reply to this email with a copy of your receipt.
Once the receipt is received, we will review the receipt and confirm the device was purchased at the no-commitment pricing. If the receipt is valid we will complete the request and send confirmation to the email address on file.
For questions regarding this issue please contact AT&T Customer Care at +1 (916) 843-4685.
Sincerely,
Online Customer Care Professional
mail nó như trên cũng có phần tích cực chứ không từ chối thẳng, giờ làm sao nữa vậy, bro nào có kinh nghiệm chỉ mình với, mình hiện có thằng bạn đang ở Mỹ và máy này mình mua lại từ nó, nó cũng gọi unlock giúp nhưng thằng AT&T nó bắt chờ.